High value storytelling in 6 maanden
zodat je doorbreekt met jouw missie
Om mensen te overtuigen kom je er niet onderuit om iets persoonlijks over jezelf te zeggen.
In een presentatie, in een pitch of op de website.
Je kunt niet lauwwarme informatie delen en intussen een prachtige missie tot uitvoering brengen. Je dient ook mensen te inspireren. Want mensen kopen niet alleen jouw oplossing, maar ook je waarden, je ideeën en je persoonlijke visie.
Je visie heb je wel klaar, da’s het probleem niet.
Maar vertellen over jezelf, je drijfveren of je grotere plan?
Daar loop je enorm tegenaan te hikken. Want juist omdat je boodschap zo verknoopt is met je eigen idealen en ervaringen, voelt het ook kwetsbaar.
Je schuift die podcast voor je uit. Je spreekt sluiertaal. Of je blijft je boodschap maar aanpassen om de perfecte woorden te vinden.
Super frustrerend, want je blijft rondjes draaien.
- Hoe krijg je de kern van jóuw specifieke plan, concept of missie te pakken?
- Hoe snappen ze wat jij bedoelt en zetten ze je niet weg als een gekkie?
- Hoe overtuig je mensen? En het liefst een beetje snel?