Wat is de Fascinatie Factor die jouw boodschap laat sprankelen?

Ontdek in 2 minuten hoe jij jouw boodschap glashelder overbrengt,
zodat je missie echt binnenkomt.



Wat gebeurt er als jouw missie eindelijk glashelder klinkt?

Krijg direct inzicht in wat jouw boodschap onduidelijk maakt en hoe je die voortaan kraakhelder neerzet.



Ben jij een bevlogen leider of ondernemer met een missie?
Maar zit je hoofd zo vol ideeën dat je boodschap alle kanten opspringt, net als popcorn in een pan?


Je weet dat je mensen wilt raken, maar je bereikt niet het aantal mensen dat je voor ogen hebt.

Waarschijnlijk loop je tegen een blinde vlek aan die veel bevlogen leiders delen:
je verliest je in de inhoud van je boodschap.

En dat is logisch. Jouw boodschap is immers van onschatbare waarde.
Maar deze kracht is óók je valkuil: je vergeet de verpakking van die waardevolle boodschap.

Want het is niet alleen wát je zegt, maar ook hóé je het zegt.
De manier waarop je mensen weet te raken, dát maakt het grote verschil.


Daarom introduceer ik de Fascinatie Factor.
Een quiz, speciaal ontworpen voor bevlogen mensen zoals jij.
Dankzij de Fascinatie Factor krijg jij de sleutel in handen om je publiek in het hart te raken.


👉 In 2 minuten ken jij je jouw Fascinatie Factor  

    die jouw boodschap laat sprankelen 



Met een fascinerend verhaal weet jij de aandacht te trekken van de juiste mensen, te inspireren en een blijvende indruk achter te laten. De Fascinatie Factor onthult hoe jij je boodschap aanbiedt op een manier die je doelgroep diep raakt.

  • Ontdek hoe je jouw persoonlijke verhalen inzet om mensen gretig jouw teksten te laten lezen.
  • Ontvang mijn beste tips om een onderscheidend verhaal te vertellen, zodat ze jou en je waardevolle boodschap onthouden.

  • Maak serious business van jouw missie. Met een fascinerend verhaal!



Jouw verhaal is jouw superkracht. 

Gebruik het!



Over Sigrid van Iersel

Jij denkt dat je niets bijzonders te vertellen hebt. Toch weet ik uit ervaring dat iedereen iets onderscheidens heeft, dat blijft plakken bij de lezers (ook als je het zelf niet helemaal gelooft). 

In 2009 heb ik mijn bedrijf Verhaallijnen opgericht. Als storycoach en storytelling-specialist heb ik inmiddels vele ondernemers en leiders begeleid bij het ontwikkelen van hun verhaal om hun missie te verwezenlijken. 

Voordat ik mijn eigen onderneming startte, werkte ik ruim 20 jaar als dagbladjournalist, parlementair verslaggever en bladenmaker. Daarnaast heb ik inmiddels vijf boeken geschreven, waaronder Expeditie Eigen Stem.

null

👉 In 2 minuten ken jij je Fascinatie Factor!