Je kent het waarschijnlijk wel. Mensen drukken niet op de button om met jou een afspraak te maken. Of ze melden zich niet aan voor jouw bijeenkomst. Hoe frustrerend.
Vaak zie ik dat mensen nieuwe mindmaps gaan maken voor hun aanbod. Ze veranderen iets aan de kleuren op hun website. Ze ontwerpen een nieuwe insta-tijdlijn.
Of ze doen helemaal niets. Dat zie ik eigenlijk nog het meest.
Toch zit de sleutel niet in mooiere beelden, maar in betere teksten.
Met teksten kun je mensen 'aan' zetten, net zoals je met een katapult precies raak schiet.
Mensen in beweging brengen, voor wat dan ook, dat is voor 95 procent een emotioneel proces. Je herkent het als je je wel eens hebt laten verleiden tot een sportactiviteit die je veel te spannend vond. Omdat er een bepaald gevoel getriggerd werd, deed je het ineens toch.
Dat begint bij de juiste woorden.
Beter nog: het begint bij een verhaal. Want daarin zitten die emoties besloten.
Als je een verhalenfan bent, dan weet je dit. Hoogste tijd om het ook toe te passen. Want je hebt overal verhalen nodig. Op je website en op social media, maar ook in (verkoop-)gesprekken, op het podium, in collegezalen of op andere plekken waar jij je expertise uitdraagt.
Met mijn methode leer ik jou om te schrijven met plakkracht, zodat je dit voortaan zelf in de vingers hebt. Niemand kent zijn lezers zo goed als jij, dus het is belangrijk dat je dit zelf goed beheerst.
Het levert je schrijfplezier op.
Want ik nodig je uit om in je verhalen dicht bij jezelf en je lezers te blijven. Je laat je eigenheid uitbundig bloeien, zodat je ongedwongen kan schrijven.
Bovendien weet je voortaan precies wat je gaat doen, zodat je er een uur over doet in plaats van 2 dagen. Tel uit je tijdwinst :).
En je krijgt natuurlijk meer deelnemers, klanten, kandidaten, studenten, etc.
Klik hier voor meer info en aanmelding: Schrijven met Plakkracht